Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/topsixi1/domains/topsix.ir/public_html/wp-content/plugins/radiantthemes-addons/button/class-radiantthemes-style-button.php on line 291 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/topsixi1/domains/topsix.ir/public_html/wp-content/plugins/radiantthemes-addons/button/class-radiantthemes-style-button.php on line 291 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/topsixi1/domains/topsix.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/topsixi1/domains/topsix.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/topsixi1/domains/topsix.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 شاخص های پزشکی – مرجع اطلاع رسانی سلامت بانوان و مشاوره لباس زیر

شاخص های پزشکی

عواملی که در انتخاب پارچه‌­ی لباس زیر باید به آن توجه کنید

  • کشسانی: الگوی انتخابی خود را مد نظر داشته باشید و تعیین کنید که آیا به کشسانی نیاز دارید و اگر این­طور است چه مقدار؟ اگر الگو به کشسانی احتیاج دارد، معمولا راهنمایی‌­هایی درباره­‌ی کشسانی یا درصد کشسانی ضروری داده می­‌شود. همچنین به شما گفته می‌­شود که آیا کشسانی مورد نیاز آن در یک جهت است یا این­که در دو جهت باید دارای کشسانی باشد.
  • وزن: لباس زیر به بدن نزدیک است و اغلب هر روز زیر سایر لباس‌­ها پوشیده می‌­شود. از این رو توجه کردن به ضخامت و وزن پارچه، و این که آیا به حجم بدن شما می‌­افزاید یا نه، مهم است. به عنوان مثال، قطعا مهم است که ظاهر اطراف شکم یا کمر، حجیم به نظر نرسد. بنابراین استفاده از نازک­‌ترین پارچه­‌ها که سایر نیازها را نیز برآورده کنند، بهترین راه است.
  • ظاهر: نوع پارچه‌­ای که انتخاب می­‌کنید، می­‌تواند کاملا ظاهر لباس زیر را تغییر دهد. یک لباس زیر ساده­‌ی ابریشمی با لباس زیر پنبه‌ای با گل­‌های چاپی، ظاهری کاملا متفاوت دارند.
  • احساس: نکته‌­ی مهم نهایی، احساسی است که نسبت به آن پارچه دارید. لباس­‌های زیر به پوست نزدیک هستند و در صورت سایش آن­‌ها به بدن، ناراحتی زیادی را به وجود می­‌آورند. از این رو با بخشی از پوست خود که حساس است، مثلا با گردن یا گونه­، پارچه را امتحان کنید. به آرامی پارچه را به گونه­‌ی خود بمالید تا میزان سایش و خارش پارچه را بسنجید.